PRIBOLJŠKI ZA UPORABNIKE

Uporabne napredne funkcijonalnosti za uporabnike

  • PRILJUBLJENI PONUDNIK

    Registrirani uporabnik ima možnost nastavitve priljubljenega ponudnika s hitrim dostopom

    Vsak registrirani uporabnik ima po uspešni prijavi v sistem možnost nastavitve PRILJUBLJENEGA PONUDNIKA. Ta funkcija je omogočena, kadar je uporabnik prijavljen v sistem. Ko obišče posameznega ponudnika, ima v desnem zgornjem delu v vrstici, kjer se nahajajo informacije o ponudniku, funkcijo Priljubljeni ponudnik (ikona srček). Sistem uporabniku po potrditvi shrani ponudnika v njegov Hitri meni, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu. Tako ima uporabnik vedno možnost z dvema klikoma dostopati do ponudbe svojega Priljubljenega ponudnika, ne glede na svojo trenutno lokacijo. Uporabnik lahko priljubljenega ponudnika kadarkoli izbriše ali zamenja. To preprosto stori v Hitrem meniju z gumbom X v desnem zgornjem kotu gumba Priljubljeni ponudnik.

  • PONOVI ZADNJE NAROČILO

    Uporabnik ima možnost z dvema klikoma ponoviti zadnje naročilo.

    Pogosto se zgodi, da si želite ponoviti zadnje naročilo. To lahko storite brez ponovnega iskanja ponudnika in artiklov. Vsak uporabnik ima pri svojem priljubljenem ponudniku jedi, ki so mu všeč in jih vedno znova naroča. Naročilo pa je vedno enako. Sistem vam omogoča, da z dvema klikoma ponovite zadnje naročilo. To preprosto storite s funkcijo Ponovi, ki se nahaja v Hitrem meniju vsakega prijavljenega uporabnika.

  • ARHIV NAROČIL

    Registrirani uporabnik ima možnost vpogleda v arhiv vseh svojih naročil.

    Prijavljeni uporabnik ima možnost vpogleda v vsa svoja naročila v teku, uspešno zaključena ali zavrnjena naročila. To mu omogoča arhiv zaključenih naročil. Arhiv mu omogoča tudi pregled statusov naročil.

  • STATUS ODDANEGA NAROČILA

    Prijavljeni uporabnik ima možnost spremljanja oddanega naročila vse do dostave.

    Napredna funkcija omogoča spremljanje statusa naročila vsem prijavljenim uporabnikom. Po uspešno oddanem naročilu le-to dobi status Naročilo v teku - to je status, ko sistem čaka na potrditev naročila s strani ponudnika. Ko ponudnik sprejme naročilo, ga potrdi in določi Predvideni čas dostave. Sistem to informacijo sporoči uporabniku preko SMS sporočila in uporabniku se na vrhu strani pojavi temno siva pasica, kjer lahko s pomočjo odštevalnika časa spremlja, koliko časa je še do dostave hrane. Po uspešni dostavi hrane naročilo prejme status Zaključeno naročilo in se shrani v uporabnikov arhiv. V kolikor je prišlo pri naročilu do težav zaradi nedosegljivosti ponudnika ali nerazpoložljivosti naročenih artiklov, naročilo dobi status Zavrnjeno naročilo. Sistem uporabnika o tem obvesti preko SMS.

  • HITRO KLICANJE PONUDNIKOV

    Možnost vzpostavitve direktnega klica s ponudnikom.

    Sistem ločuje med ponudniki, ki omogočajo ONLINE ali TELEFONSKO naročanje hrane. Kadar ima ponudnik status telefonskega naročanja, sistem uporabniku omogoča, da direktno z enim klikom na telefonsko številko ali ikono slušalke preko mobilnih tehnologij vzpostavi klic s ponudnikom. Ta funkcija je bila razvita z namenom, da uporabnikom prihranimo zamudno dodatno vnašanje telefonskih številk v mobilni telefon.

  • FILTRI PO PONUDBI

    Možnost nastavitve različnih filtrov za lažji dostop do želene ponudbe.

    Za lažji dostop do želene ponudbe smo razvili različne filtre, ki vam omogočajo nastavitev določenih parametrov.

    V sistemu lahko zasledite naslednje možnosti FILTROV:

    Filter KUHINJE - filter vam omogoča nastavitev želene kuhinje (primer: mehiška kuhinja).

    Filter PLAČILNA SREDSTVA - filter vam omogoča nastavitev želenega plačilnega sredstva (primer: plačilo z določeno kartico).

    Filter RAZPOLOŽLJIVA SREDSTVA - filter vam omogoča nastavitev zgornje meje cene artiklov (primer: vrednost jedi do 5 €).

    Filter ODPRTI / ZAPRTI
    - filter vam omogoča nastavitev samo odprtih ali samo zaprtih ponudnikov. Ta možnost vam omogoča, da lahko preverite ponudbo posameznega ponudnika tudi izven obratovalnega časa.

    Filter ONLINE / TELEFONSKO naročanje
    - filter vam omogoča iskanje samo po ponudnikih, ki omogočajo bodisi ONLINE, bodisi TELEFONSKO naročanje.

  • MNENJA IN OCENE NA NAROČILO

    Možnost oddaje mnenja ali ocene naročila.

    Vsak prijavljeni uporabnik ima možnost po prejemu dostave hrane v roku 24 ur oddati mnenje in oceno dostavljenega naročila. Mnenje in oceno lahko uporabnik poda po vsakem uspešno zaključenem naročilu. Poleg mnenja lahko poda tudi oceno glede Kakovosti hrane, Hitrosti dostave in Prijaznosti postrežbe.

  • HITRI DOSTOP DO LOKACIJ

    Preko poddomen: kraj-naselje.dostava.si

    Sistem vam omogoča hiter in preprost dostop do ponudnikov na vaši trenutni lokacij. Preprosto v brskalnik vpišite svoj kraj.dostava.si (primer: ljubljana.dostava.si). Za pravilno in natančno določitev vaše trenutne lokacije sistem predlaga naselja v vašem kraju (primer: ljubljana-bezigrad.dostava.si). V kolikor želite dostopati direktno do svoje lokacije, vpišite kraj-naselje.dostava.si (primer: ljubljana-center.dostava.si).

     

    Nekaj naših predlogov za direkten dostop do lokacij:

     

    ljubljana.dostava.si / ljubljana-center.dostava.si

    maribor.dostava.si / maribor-center.dostava.si

    celje.dostava.si / celje-center.dostava.si

    kranj.dostava.si / kranj-center.dostava.si

    koper.dostava.si / koper-center.dostava.si

    novo-mesto.dostava.si / novo-mesto-center.dostava.si

    nova-gorica.dostava.si / nova-gorica-center.dostava.si

    murska-sobota.dostava.si / murska-sobota-center.dostava.si

    trbovlje.dostava.si / trbovlje-center.dostava.si

    domzale.dostava.si / domzale-center.dostava.si