Vprašanja in odgovori

Vaša vprašanja in naši odgovori.

  • 1.

    Je storitev za uporabnike brezplačna?

    DA. Popolnoma brezplačna. Še bistveno več. Storitev uporabniku omogoča, da v želenem trenutku izbere najboljšo ponudbo po najugodnejši ceni.

  • 2.

    Kakšne so prednosti ONLINE naročanja pred telefonskim naročanjem?

    ONLINE naročanje uporabniku omogoča, da na svoji trenutni lokaciji ob določenem času izbira med celotno razpoložljivo ponudbo. Sistem mu vedno predlaga le ponudbo, ki mu je na voljo. Uporabnik lahko izvede naročilo brez iskanja osnovnih podatkov ponudnika. Vedno ima na voljo celotno ponudbo ponudnika dostave hrane, vključno s posebnimi ponudbami in akcijami.

  • 3.

    Kako je s plačilom naročene hrane in pijače?

    Način plačila izberete ob oddaji naročila, račun pa plačate dostavljavcu hrane. Preprosto kot vedno!

  • 4.

    Je za naročilo obvezna registracija uporabnika?

    DA. Zakaj? Ker vam želimo ponuditi več kot storitev ONLINE naročanja hrane in pijače. Brezplačno ustvarjeni uporabniški račun vam omogoča popoln nadzor nad naročili, ponudi priboljše, preprečuje zlorabe in ustvari občutek varnosti pri uporabi storitev Dostava.si.

  • 5.

    Zakaj sta GSM številka in e-mail naslov obvezna ob registraciji uporabnika?

    Zgolj zato, da vam lahko zagotovimo varnost pri uporabi storitev www.dostava.si. Vas skrbi varnost teh podatkov? Lahko ste mirni, saj varnosti osebnih podatkov posvečamo posebno pozornost. Vsi osebni podatki uporabnika so zaščiteni s pravili in pogoji uporabe www.dostava.si. Avtorizacija teh podatkov je obvezna za uspešno dokončanje registracije. Po uspešno izpolnjeni registraciji uporabnik na navedeni e-mail naslov prejme aktivacijsko povezavo. S klikom nanjo sistem od vas zahteva vnos štirimestne kode, ki ste jo prejeli na navedeno GSM številko. Z avtorizacijo obeh ste uspešno kreirali uporabniški račun.

  • 6.

    Pozabil/a sem uporabniško ime in geslo. Kaj lahko storim?

    Brez skrbi. Na tem naslovu vpišite e-mail, ki ste ga navedli ob registraciji, in v elektronskem sporočilu boste prejeli izgubljene podatke. Sistem vam bo dodelil novo geslo za dostop, za katerega priporočamo, da ga po prijavi v uporabniški sistem spremenite.

  • 7.

    Kako poteka ONLINE naročanje hrane preko dostava.si?

    Preprosto. Na to vprašanje smo vam želeli odgovoriti vizualno, zato smo razvili shemo potek naročila hrane preko Dostava.si.

  • 8.

    Kako vem, da je bilo naročilo uspešno oddano?

    Po oddaji naročilo dobi status Naročilo v teku in takoj, ko ga ponudnik potrdi, prejmete predvideni čas dostave. Potrditev ali zavrnitev naročila prejmete na e-mail, SMS in v uporabniški sistem.

  • 9.

    Kakšen je riziko ONLINE naročanja hrane preko Dostava.si?

    Popolnoma enak kot pri telefonskem naročanju. Le, da ima ONLINE naročanje bistveno več prednosti.

  • 10.

    Ali lahko hrano in pijačo naročim pri različnih ponudnikih hkrati?

    DA. Hitro in enostavno. Želene izbrane artikle pri določenih ponudnikih dodaj v košarico in oddaj naročilo. To je vse.

  • 11.

    Kaj naj storim, če moje naročilo zamuja?

    Vreme. Cestne razmere. Oddaljenost ponudnika ... Ste že lačni, kajne? Saj vemo. Vendar preko narave ne moremo. Predlagamo, da se v teh primerih obrnete direktno na ponudnika dostave hrane. Njegovo telefonsko številko ste prejeli na e-mail ob naročilu ali pa jo lahko poiščete na njegovi strani na Dostava.si. Mi lahko v teh primeri kaj pomaga Dostava.si? Zelo malo, saj smo le posrednik med vami in ponudnikom. Verjamemo, da je ponudnik z naročeno hrano že blizu vas. Že imate pripravljeno mizo, pribor, krožnik?

  • 12.

    Dostavljena hrana ne usteza naročilu. Ima čuden vonj in neustrezno videz. Kaj naj storim?

    Brez zadržkov. Obrnite se direktno na ponudnika dostave hrane, ki vam je dostavil neustrezno hrano. Prosite za rešitev problema. Verjamemo, da vam bo ponudnik z veseljem prisluhnil in pomagal. Vsi delamo napake. Ste že poskusili, pa ponudnik nima posluha za vas? Pošljite nam e-mail na info@dostava.si, navedite številko naročila in obrazložite težavo. Tudi kakšna fotografija ne bo odveč. Skupaj bomo rešili problem.

  • 13.

    Kličem na navedeno telefonsko številko 030 66 63 66, a se nihče ne javi?

    Tudi mi smo ljudje. Spimo, jemo, se družimo ... Pišite nam na info@dostava.si. Je res nujno? Potem pa poskusite znova malce kasneje. Če želite preklicati ali spremeniti naročilo, pa se obrnite direktno na ponudnika – kontakt najdete v prejetem e-mailu ob oddaji naročila.

  • 14.

    Naročilo ima že dlje časa status »naročilo v teku«. Kaj naj storim?

    Obrnite se direktno na ponudnika. Kontakt najdete v e-malu, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila.

  • 15.

    Kakšne so naše prednosti pred konkurenco ONLINE naročanja hrane?

    Poskusite storitev ONLINE naročanja naprej pri konkurenci, nato pa še na Dostava.si.

  • 16.

    Kaj se zgodi, če oddam lažno naročilo?

    Brez oklevanja vse pridobljene podatke posredujemo pristojnim institucijam (policiji) vključno z vašo IP številko. Tudi pri minimalnih naročilih. Takšnih dejan ne toleriramo! Naš osnovni namen je zaščititi uporabnika in ponudnika ter ponuditi varno storitev. Oškodovanje katere koli strani ostro obsojamo in v zvezi s tem nemudoma ukrepamo.

  • 17.

    Kdo mi izda račun: dostava.si ali ponudnik dostave hrane?

    Račun vedno izda ponudnik oz. dostavljavec hrane ob dostavi naročila. Dostava.si nastopa izključno kot posrednik pri prenosu naročila od uporabnika do ponudnika. Dostava.si prav tako ne jamči za kakovost in količino dostavljenega naročila.

  • 18.

    Zakaj v jedilnem listu ne vidim kategorije alkoholne pijače in tobačni izdelki?

    Kategoriji alkoholne pijače in tobačni izdelki vsebujeta artikle, ki po zakonu zahtevajo polnoletnost (+18). Ob vstopu na stran je potrebno potrditi polnoletnost (+18) ali pa kasneje v uporabniškem sistemu. V primeru polnoletnosti vam sistem pokaže obe kategoriji. V primeru, da se ob dostavi naročila ugotovi, da naročnik ni polnoletna oseba, se mu ne izroči artiklov, za katere velja predpisana starostna omejitev.