Zakulisje Dostava.si

Vizija in poslanstvo Dostava.si

  • odgovor na izkušnje

    Odgovor na izkušnje

    Na podlagi izkušenj na področju gostinstva in razvoja prodajnega kanala HORECA smo razvili marketinško orodje za pospeševanje prodaje in razvoj gostinstva. Zavedamo se, da je danes gostinstvo več kot le dobra kuhinja in postrežba. Je storitev, pri kateri stranka pričakuje izkušnjo – torej celovito doživetje od odlične kulinarike in postrežbe pa vse do občutka zadovoljstva, da je za dano plačilo prejela pričakovano. Prav ta občutek zadovoljstva nas je navdihnil, da vam ponudimo orodja, s katerimi boste poskrbeli, da bodo stranke ob vaši odlični ponudbi hrane in postrežbe zadovoljne in imele občutek, da so v danem trenutku dobile najboljšo celovito storitev za najboljšo ceno.

  • odgovor na izkušnje

    Vizija in vrednote

    Uporabnikom in obiskovalcem želimo v danem trenutku na določeni lokaciji ponuditi najboljšo ponudbo po najboljši ceni, gostincem pa učinkovita marketinška orodja za povečanje prodaje in dostop do potencialnih strank.

    Verjamemo, da lahko gostincem z iskrenim in poštenim pristopom, z uporabo najboljše razpoložljive tehnologije in nenehnim učenjem ponudimo pomoč pri doseganju zastavljenih ciljev, uporabnikom naše storitve pa najboljšo ponudbo v danem trenutku. Le tako lahko ustvarjamo zadovoljstvo in medsebojno zaupanje.

    Želimo biti središče marketinškega razvoja in pospeševanja prodaje na področju HORECA kanala. S trajnostnim razvojem in najboljšo razvojno ekipo želimo ustvariti podporo, ki bo ponudila rešitve za zmanjšanje tveganja poslovanja v HORECA kanalu in možnost enostavnejšega načrtovanja prodaje ter dostopa do končnih strank. S prizadevanjem povezovanja vseh členov od dobaviteljev do gostincev pa je naš cilj, da končnemu potrošniku ponudimo najboljšo ponudbo.

  • odgovor na izkušnje

    Zavezujemo se

    Pristni medsebojni odnosi krepijo moč sodelovanja in povezovanja. Ker verjamemo v timski razvoj in povezovanje na vseh ravneh poslovanja, se zavezujemo k:

    - transparentnemu in pravičnemu poslovanju,
    - izpostavljanju dobrih praks in obveščanju o trendih v HORECA kanalu,
    - pomoči pri pospeševanju prodaje,
    - upoštevanju mnenj in povratnih informacij,
    - varčevanju z energijo in skrbi za okolje,
    - skrbi za zdravje in prehranjevalne navade ljudi,
    - povezovanju in ustvarjanju pozitivnih vezi med dobavitelji, gostinci in potrošniki.

  • odgovor na izkušnje

    Družbena odgovornost

    Želimo biti družbeno odgovorni, zato podpiramo in bomo podpirali ideje, ki se vključujejo v našo vizijo delovanja in način življenja. Prehranjevanje je ena izmed ključnih človekovih potreb za zdrav in uspešen razvoj ter delovanje. Verjamemo, da lahko na tem področju naredimo ogromno korakov v pravo smer. Zato nas spremljajte in podpirajte pri naših dobrodelnih dogodkih in akcijah. Aktualne zadeve lahko spremljate na blog.dostava.si